Member details

Producers, Live-Act's, DJ's & Muzikanten

Sort by: -Old first- | New first

2 Apr, 13:25
Beste muziekmaker/producer/dj/tekstschrijver,

Ik ben een zangeres en wil dolgraag mijn eigen nummers. Ik ben op zoek naar muzikanten die net zo gemotiveerd zijn als ik en die met mij samen willen werken aan eigen nummers. Ik ben op zoek naar de stijl jazz/pop. Kan je bijvoorbeeld goed gitaar of piano spelen of maak je net zulke goede beats op de computer en heb je goede melodielijnen, of kan jij een mooie melodie verzinnen op een van mijn vocal tracks, dan kunnen we er samen een mooi nummer van maken! Ik heb al interesse bij platenmaatschappijen, ze willen alleen eigen nummers van mij horen ipv covers..Het lijkt me leuk iets te horen!

Emailen kan naar info@suze.nl (ook mijn msn adres) of anders gewoon via hyves!

Ik hoop wat te horen!

Groetjes, Suze
6 Apr, 02:26
Stuur eens een link met je vocals, altijd welkom om wat op te nemen in verschillende stylen ;-)
grt. Bar.

( Studio@Mistery-Three.com / MisteryThree@Gmail.com )
7 Apr, 19:42
Ik ben altijd opzoek naar mensen die zelf zingen en ook zelf schrijven, dus mail gerust een keertje: info@duartjansen.com

Nu moet ik wel zeggen dat ik meer in de dance richting zit, maar als je daar geen problemen mee hebt, dan hoor ik het graag
1 Jun, 12:45
jazz/pop hè.. hmm I like it:-d :tooth: Als je nog steeds mensen zoekt, mail gerust: Basjuhh@gmail.com

op mijn hyves staan een paar van mijn eigen tracks. dan krijg je een beetje idee wat ik maak enzo..

PS: ik heb anderhalf jaar vooropleiding van geimproviseerde muziek op het conservatorium tilburg gedaan op piano. dus ik heb wel vertrouwen dat er leuke dingen uit kunnen komen:-d :-d ik ben overigens wel meer met gitaar bezig de laatste tijd.
15 Jun, 12:08
Toevallig ben ik ook nog op zoek naar een zanger/zangeres. Ik ben ook benieuwd naar je stem.

Als je wil, stuur wat van je werk naar info@theran-music.com, dan kan ik luisteren.

Gr. Hans
19 Jun, 13:16
Ik zit ook meet in de house scene, maar ben zeker op zoek naar vocals! zou ke er een paar kunnen mailen naar ADLH@live.nl?

Groet, ADLH
20 Jun, 14:04
Hallo,

Je had ons een tijdje geleden toegevoegd op hyves. Ik zie nu dit blogje mocht je nog niet voorzien zijn dan mail eens naar:

Info@Creatoro.com

Wij kunnen je meschien ook wel helpen we hebben 1 home studio in Emmen en binnekort is de 2de klaar in Tilburg.

Mvg CreaToro

Subject Started by  Replies   Last 
Nice Guy Eddy
116 yesterday, 11:27
Kelly Wanmaker
2 Wednesday, 05:45
Carlos
1 Wednesday, 05:43
Fridolijn
0 13 Aug, 16:21
Muis (d.j.)
0 7 Aug, 14:34